הרב דרוקמן: "חוק ההתנתקות הוא פשוט איוולת"

בנצי לייזרוביץ No Comments on הרב דרוקמן: "חוק ההתנתקות הוא פשוט איוולת"

זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן קורא לממשלה החדשה שתקום להעביר חוק לביטול ההתנתקות מצפון השומרון והסדרת חומש: "חוק ההתנתקות הוא פשוט איוולת וצריך לבטל אותו כמה שיותר מהר. אני בטוח שהממשלה הנוכחית עם גישתה הבריאה תסיר כמה שיותר מהר את האיוולת הזו", אמר הרב

צילום: ישיבת חומש
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הלחץ להעביר את החוק לביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון והסדרת חומש מייד עם כינון הממשלה גובר. הרב חיים דרוקמן זקן רבני הציונות הדתית קורא לבטל את החוק כמה שיותר מהר: "חוק ההתנתקות הוא פשוט איוולת וצריך לבטל אותו כמה שיותר מהר. אין מילים בפי כדי להגיד ואני לא רוצה להזכיר איך שמנו אותו על עצמנו, שטות כזאת, איוולת. צריך להוריד אותו מאיתנו כמה שיותר מהר. אני בטוח שהממשלה הנוכחית עם גישתה הבריאה תסיר כמה שיותר מהר את האיוולת הזו" דברי הרב דרוקמן.

מועצה אזורית שומרון יצאה בקמפיין בדרישה להעביר את החוק לביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון והסדרת חומש מייד עם כינון הממשלה: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגורש משא -נור בעצמו המוביל מזה שנים את המאבק לביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון יחד עם אנשי חומש תחילה אומר: "לא יהיה זמן מתאים מזה, להסיר את החרפה. לבטל את החוק שהיה אות קין על ספר החוקים של מדינת ישראל. חוק ההתנתקות בצפון השומרון".

צילום: רועי חדי

עוד הוסיף דגן והדגיש את האבסורד שהיה עד כה: "החוק שהביא להריסת ישובים שלמים וכל זאת כאשר הישובים כולם נשארו בשליטה ישראלית מלאה. הממשלה הלאומית הנכנסת היא הממשלה שתזכה להיות זו שתסיר אות קלון בן 16 שנים. הגיעה השעה. אנחנו סומכים על כל ראשי סיעות הימין ומצפים שזה יהיה החוק הראשון שיעבור מייד עם כינון הממשלה".

הרב דרוקמן, אף נפגש עם ראש ישיבת חומש הרב אלישמע כהן ומנכ"ל ישיבת חומש, שמואל וונדי חיזק אותם והביע תמיכה בדרישתם. וונדי מסר בתגובה לתמיכה: "עם הניצחון בבחירות והקמתה של ממשלת ימין, הגיע הזמן להפוך את הדיבורים האלו למעשים. אנו מקווים שחברי הכנסת יעמדו במילה שלהם וכבר בימיה הראשונים של הכנסת הם יתחילו לפעול למען ביטול החוק וכן לאישור הישיבה במקום וכן החזרת הישוב על כנו".

נזכיר כי בשבועות האחרונים חתמו חברי כנסת רבים, מכל חברי סיעות הגוש הימני, על אמנת חומש ובה הצהירו על כך שיפעלו לביטול חוק ההתנתקות. באמנה נכתב כי "השומרון הוא ערש מולדתו ההיסטורית של מדינת ישראל. בשנת תשס"ה (2005) הוחרב צפון השומרון, נותק העם ממולדתו ונהפך חבל הארץ שבין שכם לעפולה למאורת טרור. היום ברור לכולם שההתנקות היא עוול שחייבים לתקן. אנו מתחייבים לתיקון העוול, לביטול חוק ההתנקות והחלת מדיניות של חידוש ההתיישבות בחומש ובצפון השומרון".



0 תגובות